Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Nov 2023 12:27:28 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/11988 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Järveküla, 11330 Järveküla-Jüri tee// 
Peetri alevik, tee// 11330 Järveküla-Jüri tee L8// Vana-Tartu mnt 71, Harju 
maakond, Rae vald, Järveküla, 11330 Järveküla-Jüri tee// Peetri alevik, 
tee// 11330 Järveküla-Jüri tee L8// Vana-Tartu mnt 71, Harju maakond, Rae 
vald, Peetri alevik, 11330 Järveküla-Jüri tee// 11330 Järveküla-Jüri tee 
L8// Vana-Tartu mnt 71 (Peetri alevik, Vana-Tartu mnt 71 kinnistu 
veevarustuse-, reoveekanalisatsiooni- ja sademeveekanalisatsiooni liitumise 
projekteerimistööd, reoveekanalisatsioonitorustik, Peetri alevik, Vana-Tartu 
mnt 71 kinnistu veevarustuse-, reoveekanalisatsiooni- ja 
sademeveekanalisatsiooni liitumise projekteerimistööd, 
sademeveekanalisatsioonitorustik, Peetri alevik, Vana-Tartu mnt 71 kinnistu 
veevarustuse-, reoveekanalisatsiooni- ja sademeveekanalisatsiooni liitumise 
projekteerimistööd, veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku 
§54 lg 6 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26798904>  (menetlus nr: 
389637), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.11.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister